יום שלישי, 24 במאי 2016

שיש למטבח

היו לי כמה חלומות סביב השיש במטבח או משטח העבודה.
הראשון שיהיה מעץ.
השני שהכיור יהיה בהתקנה שטוחה.
או.
עכשיו התחילה הבעיה. שני החלומות לא הולכים משהו אחד עם השני... העץ שעובד ומתכווץ ומתרחב עשוי להתנתק משולי הכיור והחיבור ביניהם עשוי להיפתח ולדרוש מאיתנו תחזוקה גבוהה.


לאט לאט נפרדתי מהחלום והבנתי שהכיור בהתקנה השטוחה חשוב לי יותר מאשר משטח עבודה מעץ. עברתי למשטח אבן.
משטח גרניט? אבן קיסר או חברון? אולי חלילה?



שיש גרניט



אבן קיסר



אבן חלילה
(יש עוד חומרים למשטחים למטבח אבל אלו החומרים שהיו רלוונטיים לי)

לכל אחד מהם המראה המיוחד לו, היתרונות והחסרונות...
אחרי ביקור בבית המלאכה של עופר משיש שריג וצפיה בכמה וכמה לוחות שיש ודוגמאות החלטתי מה יקשט את המטבח שלי...
אבן קיסר 4220. הצבע שמתאים למטבח שלי ומדבר יפה עם הארונות ונותן מקום לקרמיקה (הפתעה מיוחדת).

עופר הגיע למדידות וכעבור כמה ימים הגיע להתקנה.

איש השיש הוא זה שמתאים את הכיור לשיש. בחרתי בכיור גרניט של בלאנקו, דגם פלאון 8 ברוחב 63 ועומק מספיק לסירים... 


ואתם זוכים בתמונות







המטבח כולו עדיין לא גמור, מחכה לנו משטח בוצ'ר וקרמיקה וכמובן ברז...



2 תגובות:

  1. מומלץ חיפוי שיש כזה או אחר גם לקירות עד גובה 60-100 ס"מ....תלוי בגובה התקרה

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לקירות יהיה חיפוי. הפתעה... כדאי להשאר בתמונה

      מחק

תודה שכתבת! מועבר לטיפול